Reklamační řád

Reklamační řád - jak u nás na reklamaci zboží, pokud nejste spokojeni

  

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno, zašlete nám neprodleně email (nejpozději do 2 dnů) na shop@superplechacek.cz , a to jako odpověď na potvrzení objednávky, nebo v předmětu e-mailu uveďte číslo objednávky. Je nutné přiložit tyto fotografie:

1. poškozené zboží,

2. krabice s výplní,

3. štítek s číslem zásilky. 

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 2 dnů od převzetí na email shop@superplechacek.cz

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

 

Pavel Boček, 341 01 Svéradice 96. 

Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení