Reklamační řád

Reklamační řád - jak u nás na reklamaci zboží, pokud nejste spokojeni

  

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno, zašlete nám neprodleně email (nejpozději do 2 dnů) na shop@superplechacek.cz , a to jako odpověď na potvrzení objednávky, nebo v předmětu e-mailu uveďte číslo objednávky. Je nutné přiložit tyto fotografie:

1. poškozené zboží,

2. krabice s výplní,

3. štítek s číslem zásilky. 

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 2 dnů od převzetí na email shop@superplechacek.cz

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

 

Pavel Boček, 341 01 Svéradice 96. 

Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.

Najdete nás i na MALL.CZ