Časté otázky
Vaše objednávky standardně odesíláme druhý pracovní den po objednání a zaplacení objednávky. Dopravci potřebují na doručení zpravidla 1 – 2 pracovní dny.
Pokud si objednáváte zboží s vlastním motivem, nebo se změnou textu či obrázku, ještě je před výrobou nutné odsouhlasit korekturu, kterou Vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Korektury odesíláme zpravidla v den připsání platby za objednávku na náš účet.
O připsání částky na náš účet Vás informujeme automatickým e-mailem.
Objednávky zasíláme na výdejní místa přes ověřené dopravce - Balíkovnu a Zásilkovnu. Další možností dopravy je Česká pošta nebo PPL.
Více o způsobech dopravy a jednotlivých cenách se dozvíte ZDE.
Ano, do hodnoty objednávky nad 1000 Kč jsou všechny dopravy zdarma.
Bohužel pro špatné zkušenosti s nepřebíráním zásilek na dobírku tuto možnost platby nenabízíme. Všechno zboží vyrábíme až po Vaší objednávce a při velkém množství různých kombinací barev a velikostí je malá možnost, že se nevyzvednuté zboží znovu prodá. Pokud preferujete platbu dobírkou z důvody strachu či nedůvěry v e-shop, přečtěte si co o nás píší zákazníci v recenzích. Děkujeme za pochopení.
Nejjednodušší způsob je napsat poznámku přímo k produktu ještě před vložením do košíku. Stejně tak postupujte při nahrávání příloh.
POZOR: všechny přílohy je třeba nahrát najednou. Pokud chcete dodatečně zaslat ještě jiný obrázek, pošlete jej e-mailem jako odpověď na potvrzení objednávky.
Ideálně mám napište e-mail jako odpověď na potvrzení objednávky, ve kterém popíšete, jakou změnu chcete provést.
Při složitějších změnách nám klidně zavolejte.
Ne, nemusíte mít obavy. Při tisku používáme velmi kvalitní barvy, které vydrží řadu praní bez úhony.
Doporučujeme ruční praní při 30o C na ruby, ždímání při nízkých otáčkách, nepoužívat bělidla a aviváž, nesušit v sušičce a žehlit z rubové stany.
Plecháčky:
Pro zachování dlouhé trvanlivosti vytištěného motivu myjte ideálně v ruce. Plecháčky jsou primárně hrnky, tudíž neslouží k ohřívání pokrmů či tekutin. Při vysokém tepelném zatížení (varná deska, plynový sporák a podobně) může dojít k znehodnocení potisku. Nepoužívejte v mikrovlnné troubě! Po použití vypláchněte, nenechávejte nápoje v hrncích zbytečně dlouho. Každá látka, i smalt, je více-méně porézní materiál, proto může, při dlouhodobějším ponechání tekutin s barvivy (přírodními či umělými) - např. káva, čaj, víno a pod. - v hrnku k jeho vnitřnímu zabarvení. Takovéto zabarvení není považováno za vadu a není možné jej reklamovat.
Keramické hrnky:
Pro zachování dlouhé trvanlivosti vytištěného motivu myjte ideálně v ruce, nepoužívejte v mikrovlnné troubě. Při vysokém tepelném zatížení (varná deska, plynový sporák a podobně) může dojít k znehodnocení potisku. Po použití vypláchněte, nenechávejte nápoje v hrncích zbytečně dlouho. Každá látka, i glazovaná keramika, je více-méně porézní materiál, proto může, při dlouhodobějším ponechání tekutin s barvivy (přírodními či umělými) - např. káva, čaj, víno a pod. - v hrnku k jeho vnitřnímu zabarvení. Takovéto zabarvení není považováno za vadu a není možné jej reklamovat.
Registrace na našich stránkách není samozřejmě povinná, ale registrací získáte výhody. Například informace o akcích a slevách a 5% slevu na vše.
Poškozená zboží ihned po rozbalení nafoťte a fotografie nám zašlete jako odpověď na e-mail s potvrzením Vaší objednávky. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na dalším postupu podle druhu poškození.