Časté otázky

Vaše objednávky standardně odesíláme druhý pracovní den po objednání a zaplacení objednávky. Dopravci potřebují na doručení zpravidla 1 – 2 pracovní dny.
Pokud si objednáváte zboží s vlastním motivem, nebo se změnou textu či obrázku, ještě je před výrobou nutné odsouhlasit korekturu, kterou Vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Korektury odesíláme zpravidla v den připsání platby za objednávku na náš účet.
O připsání částky na náš účet Vás informujeme automatickým e-mailem.

Objednávky zasíláme na výdejní místa přes ověřené dopravce -  Balíkovnu a Zásilkovnu. Další možností dopravy je Česká pošta nebo PPL. 
Více o způsobech dopravy a jednotlivých cenách se dozvíte ZDE.

Ano, do hodnoty objednávky nad 1000 Kč jsou všechny dopravy zdarma.

Ano, zboží je u nás možné koupit i na dobírku za příplatek 49 Kč. Objednávky na dobírku náhodně telefonicky ověřujeme. Pokud se Vám nedovoláme a nepotvrdíte svou objednávku, není možné tuto odeslat. Je třeba ale myslet na to, že odesláním objednávky se zavazujete platbu uhradit. 

Nejjednodušší způsob je napsat poznámku přímo k produktu ještě před vložením do košíku. Stejně tak postupujte při nahrávání příloh.
POZOR: všechny přílohy je třeba nahrát najednou. Pokud chcete dodatečně zaslat ještě jiný obrázek, pošlete jej e-mailem jako odpověď na potvrzení objednávky.

Ideálně mám napište e-mail jako odpověď na potvrzení objednávky, ve kterém popíšete, jakou změnu chcete provést.
Při složitějších změnách nám klidně zavolejte.

Ne, nemusíte mít obavy. Při tisku používáme velmi kvalitní barvy, které vydrží řadu praní bez úhony.

Doporučujeme ruční praní při 30o C na ruby, ždímání při nízkých otáčkách, nepoužívat bělidla a aviváž, nesušit v sušičce a žehlit z rubové stany.

Plecháčky:
Pro zachování dlouhé trvanlivosti vytištěného motivu myjte ideálně v ruce. Plecháčky jsou primárně hrnky, tudíž neslouží k ohřívání pokrmů či tekutin. Při vysokém tepelném zatížení (varná deska, plynový sporák a podobně) může dojít k znehodnocení potisku. Nepoužívejte v mikrovlnné troubě! Po použití vypláchněte, nenechávejte nápoje v hrncích zbytečně dlouho. Každá látka, i smalt, je více-méně porézní materiál, proto může, při dlouhodobějším ponechání tekutin s barvivy (přírodními či umělými)  - např. káva, čaj, víno a pod. - v hrnku k jeho vnitřnímu zabarvení. Takovéto zabarvení není považováno za vadu a není možné jej reklamovat. 

Keramické hrnky:
Pro zachování dlouhé trvanlivosti vytištěného motivu myjte ideálně v ruce, nepoužívejte v mikrovlnné troubě. Při vysokém tepelném zatížení (varná deska, plynový sporák a podobně) může dojít k znehodnocení potisku. Po použití vypláchněte, nenechávejte nápoje v hrncích zbytečně dlouho. Každá látka, i glazovaná keramika, je více-méně porézní materiál, proto může, při dlouhodobějším ponechání tekutin s barvivy (přírodními či umělými)  - např. káva, čaj, víno a pod. - v hrnku k jeho vnitřnímu zabarvení. Takovéto zabarvení není považováno za vadu a není možné jej reklamovat. 

Registrace na našich stránkách není samozřejmě povinná, ale registrací získáte výhody. Například informace o akcích a slevách a 5% slevu na vše.

Poškozená zboží ihned po rozbalení nafoťte a fotografie nám zašlete jako odpověď na e-mail s potvrzením Vaší objednávky. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na dalším postupu podle druhu poškození.